Czego nie wiedziałeś, lub „nie chcesz wiedzieć” o Tragedii Smoleńskiej

Brulion smoleński 2017+

I. Logistyka zamachu

Opisując (https://roarianblog.wordpress.com/2017/03/14/faceci-w-czerni-i-smolensk/) „dzieje” małej spółki lotniczej Jet Air, nie podałem szczegółów przekształcenia jej w spółkę „dużą”: nadeszła pora, by te szczegóły przedstawić, jako że czas tego przekształcenia ma dla biegu „spraw” istotną wagę. Otóż:

15 czerwca 2009 r. do Urzędu Lotnictwa Cywilnego wpływa wniosek (uzupełniony 17 czerwca) Jet Air o możliwość wykonywania regularnego przewozu lotniczego pasażerów, poczty i ładunku w ruchu krajowym i międzynarodowym przy użyciu statków powietrznych o MTOM powyżej 10 ton oraz powyżej 20 miejsc pasażerskich; Zbigniew Mączka -wiceprezes ULC – błyskawiczną decyzją z dn.  19 czerwca, wydaje zgodę (Decyzję) na ten wniosek.

Kapitał spółki Jet Air wynosił w tym momencie… 52 tys. zł. Uzyskany dokument pozwala Jet Air czarterować dowolne samoloty i wykorzystywać je do lotów z dowolnym ładunkiem w dowolne miejsce, around the world.

Latem 2009 r. w Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego wykonano analizę dotyczącą największych potencjalnych sytuacji…

View original post 558 słów więcej

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s